Friday, July 01, 2005

R&B?!?!?

Wow. I was inspired to write yesterday (but obviously didn't get to it) because I read in this week's Columbus Alive (you know, the one with the best cover ever, pictured below) that Isaac Hayes is a scientologist. What the fuck?!?!??!?!?!? Damn it Isaac, why? "That Shaft is one bad mother-" "Shut yo mouth!" "I'm only talking bout a fucking Scientologist" "Then we can certainly NOT dig it!" Also, today Luther Vandross died! Story here. The soul world is going to shit. At least Chops' mp3 of the 12 minute version of Sheila E & Prince's "A Love Bizarre" is here to console me. Wow, "Frere Jacques" on the bass and everything.

Yeah, sorry I've been disinterested/lazy with this here site lately. I've been writing a few show reviews for good ol' Team Columbus. So you can check my thoughts on Sound of Urchin here, my Government Mule review here, and my Comfest report here. So take that. Don't hold your breath for those other reviews, but they might happen sometime soon. Fireflies on the Fourth of July.

6 comments:

Andy said...

Sorry about last night. I just felt like crap. Hope you enjoyed the movie though, and of course, the show afterwards.

Funky D said...

No prob bob. Sorry if I'm not the best at reacting to that type of stuff. Tough & Lovely was awesome, but the lead singer of the Reigning Sound's voice was shot, so they just did some ballads and called it quits early. I took off early, as I needed the rock for ... rock energy, obviously. The movie was indeed sweet.

DM said...

I'm so happy to run into another Columbus urban blogger! Hi! I'm gonna add you to my blogroll...come check me out sometime!

abele said...

Youre not one of The Donnas, are you?
That'd be cool and stuff.

Anonymous said...

God fucking damnit. I've got that "Almost" song by Bowling for Soup stuck in my head this morning. Andrew, please mercy-kill me.

[euthkehnasia]

Anonymous said...

Hey nice info you posted.
I just browsing through some blogs and came across yours!

Excellent blog, good to see someone actually uses em for quality posts.

Your site kept me on for a few minutes unlike the rest :)

Keep up the good work!

Thanks!.